dinsdag 1 december 2015

Joy for you!

Omdat ik met drie creaties mag meedoen aan de challenge van de Egel, laat ik ook deze kaart zien. Deze kaart is ook weer in het thema blauw-bruin, echt daar verslijt ik zoveel papier van! Het heldere blauw van het mooie vogeltje komt goed tot zijn recht. Op de kaart gebruikte ik de bingokaartjes, deze zijn voor zoveel gelegenheden geschikt. Het bolletjesrandje geeft de kaart een speels tintje. Ook het roosjeslint gebruik ik wel graag, het geeft een kaart iets liefs. De kaart is verder eenvoudig gehouden, iets wat voor mij ook wel een uitdaging is.


3 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart met dat vogeltje Renate. Je hebt wel veel wit ook gebruikt dus ik ga wel even overleggen of dat kan voor de challenge van de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, ik vind deze kleuren ook heel erg goed samen gaan,
    maar ook hier, helaas, te veel wit, en wordt hij niet goedgekeurd....
    Ga je wel nog met een andere kaart meedoen ?
    Want jij maakt echt prachtige kaarten !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-2 kleuren}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppie!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen