dinsdag 1 december 2015

Een kaartje voor Timo.


 Om mijn collega te feliciteren met de geboorte van haar zoon maakte ik dit kaartje in blauw-bruin tinten. Nu heb ik al heel veel kaarten en cadeautjes gemaakt in deze tinten maar ze blijven mooi! Het kaartje is gemaakt van blauw cardstock. De vorm komt van een cardartvorm van DDBD, maar is gespiegeld. Voor het kaartje gebruikte ik designpapier uit het seashore paperpad. Ook de afbeelding heb ik al voor diverse kaartjes gebruikt, wat een schatje. Het kaartje kreeg een ereplekje tussen alle geboortekaartjes. Een kaartje ... kleine moeite (wel veel & leuk werk) maar heel veel plezier! Met deze kaart doe ik ook mee aan de decemberchallenge van De Egel.

http://de-egel.blogspot.nl/2015/12/december-challenge-12.html

1 opmerking:


  1. Echt een heel lief en schattig kaartje,
    ik vind de vlaggenlijn ook zo mooi.
    Ook helaas geldt er voor deze kaart dat hij afgekeurd is,
    er zit wit bij.....
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-2 kleuren}

    BeantwoordenVerwijderen