maandag 2 november 2015

Kerstkaart in bruin-wit!

                                                              Kerstkaart in bruin-wit

De derde kerstkaart waarmee ik meedoe aan de kerstchallenge van De Egel is deze beauty in bruin-wit tinten. Ook hier geen traditionele kerstkleuren. Ik moet zeggen dar ik toch echt meer met de vintagekleuren heb. De basis van deze kaart is wit. Op de kaart weer het mooie papier van de serie 'A gift for you!' Op de kaart een afbeelding van een prachtige Noorse boskat. Ik ben gek op katten dus deze is toepasselijk. De kaart is afgewerkt met veel sierlijke stansen, een taartkleedje, houten sterretjes, een label, een strik, kant en plakparels. Om de afbeelding heb ik een randje foam clay aangebracht.

3 opmerkingen:

  1. Super mooi kerstkaartje Renate!
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Oh woww geweldig is deze, zeker mooie kleuren, en het katje ben ik ook
    helemaal gek op, zeker een mooie kaart !
    Ik heb hem gelukkig gevonden, maar kijk nog eens bij ons, je hebt ons
    gelinkt ipv je kaart, dus zou je dat nog even willen veranderen ?
    Bedankt dat je meedoet met onze "KERST" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supersss dat je meedoet met onze 'Kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen