dinsdag 10 november 2015

Kerst

Vandaag weer een kerstkaart op mijn blog. De basis van deze kaart is gemaakt met de shape art van Dutch Doobadoo. Ik heb hier gekozen voor Kraft cardstock. Het designpapier komt uit het blok 'Be Merry'. Het was lang geleden dat ik een magnoliaatje gebruikt heb, dus mijn copics maar gepakt en heerlijk gekleurd. De afbeelding is op een mooie stansvorm geplakt. Achter de afbeelding twee bingokaartjes, een postcard uit het papierblok, een viewmaster, een taartkleedje en de prachtige bloem! Deze bloem doet het zo mooi op kaarten, hij hoort bij de stansmal die ik achter de afbeelding heb gebruikt. Het roosjeslint maakt de kaart af. Alweer een kerstkaart in vintsgekleuren, ik houd daarvan. Met deze kaart doe ik mee aan de kerstchallenge van Hobbyvision.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen