maandag 2 november 2015

Kerst in zwart-wit

                                                          Een kerstkaart in zwart-wit.

Ik ben met deze kaart eens wat anders gaan proberen dan de standaard kerstkleuren. Nou zijn dat ook kleuren die mij niet zo trekken. De basis van deze kaart is gemaakt van zwart! cardstock. Daarop heb ik het designpapier van de prachtige kerstserie van Maja Design (A gift fir you) gebruikt. Op de kaart heb ik een aantal sierlijke stansen gebruikt. Het vintagefotolijstje is ook een van mijn favorieten. De kaart is afgewerkt met rode accenten, deze springen er nu mooi uit. Met deze kaart doe ik mee aan de kerstchallenge van De Egel.

http://www.de-egel.blogspot.nl/2015/11/november-challenge-11.html

F

4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt! Hij is prachtig in zwart en wit.
    Dank je voor het meedoen bij de Egel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Leuk dat je eens wat andere kleuren gebruikt, ik vind hem
    heel erg mooi geworden ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "KERST" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supersss dat je meedoet met onze 'Kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Renate, wat een mooie feestelijke kerstkaart heb je gemaakt. Leuk die paar rode accenten.
    Dank je voor je deelname aan de november-challenge van de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen