zondag 19 april 2015

Sweet sixteen

Vandaag een sweet sixteen kaart die al een tijdje in de kast lag. Ik kon hem nog niet laten zien omdat de jarige de kaart nog niet ontvangen had. De kaart was een bestelling maar ik kreeg de vrije hand in de uitvoering. Dus ... aan de slag! Het leuke is dat ik de jarige ken, ik heb haar zelfs een jaar in de klas gehad!  De basiskaart is gemaakt met de Card art mal 'present set', uit kraft cardstock. Het designpapier komt uit het blokje 'spring' van Noor! Design.  Dit papier is erg geschikt voor een lieve kaart in zachte tinten. Op de kaart zijn de volgende mallen verwekt: een vierkante en ronde mal van Noor! Design, de postage stamps met bijbehorende malletjes, butterfly (vintage flourishes), blad, presents, labeltag (Magnolia). op de envelop verder nog kant, hartjes, tule, plakparels, bloemetjes en houten cijfers.
 



De kaart in zijn geheel






De envelop



De kaart waarop een envelopje en een labeltag zijn verwerkt. Verder nog een taartrandje, bingokaartjes, bloemetjes, plakparels en hartjes.  Aan de bovenhand roosjeskant, dat geeft altijd zo'n lief effect. De randen van de kaart zijn bewerkt met cracklepaint. Bovenaan nog een houten vogeltje. Ik ben heel benieuwd wat de jarige ervan vindt...maar dat hoor ik zeker nog (haar moeder was erg enthousiast...net als ikzelf!)


1 opmerking:

  1. super mooie kaart, daar zal de jarige wel heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen