zondag 12 april 2015

Shop till you drop!

Vandaag een kaasplankje....versierd als cadeautje voor een verjaardag. De jarige houdt van paarstinten en dat was even zoeken...paars is geen kleur waar ik veel mee werk, maar des te leuker is de uitdaging! Langs de boven- en zijranden is de hartstans van Lynn&Lene gebruikt. Het papier komt deels uit een oud papierblok van forever Friends. De afbeelding van de winkelende Tilda is precies gord...meiden vam deze leeftijd shoppen graag toch? Achter de afbeelding - die gekleurd is met mij. Copics - is een blauwe mal van Noor! Verwerkt. Verder heb ik een taartkleedje bewerkt met panpastel, de stempel is een silhouette van een bloem. Verder heb ik nog gebruikt: bingostempels, taartstans, banners, bloemen, blaadjes, vinders, roosjeslint, kant, houten cijfers. De tekst 'I love the birthdaygirl' komt uit de stempelset die hoort bij de banners. De tekst 'Shop till you drop' is gemaakt met de letterenstudies. De witte roos is bewerkt met paarse inkt en panpastel. Op deze manier heb je altijd een roos in de kleur van je creatie.


Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat...bedankt voor je bezoekje! 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk verjaardagscadeau, erg mooi gedaan!!
    Ik vind deze kleuren zelf er leuk.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. staat mooi gepresenteert bij Keighley op haar slaapkamer...

    BeantwoordenVerwijderen