donderdag 5 maart 2015

Nog een keer vintage...jongenskaart!

Ik merk dat ik niet veel jongenskaarten in voorraad heb, dus dat is dan wel weer een leuke uitdaging 😃 Ook voor deze kaart een vintage afbeelding. Een lief, stoer ventje bij een mooie oldtimer, hoe vintage wil je het hebben.


De basis van deze kaart bestaat uit een kraftcard van 15x15 cm. Ik vind dit een prettig formaat, je kunt er zoveel meer op kwijt dan op een kleiner formaat. Deze kaart is vrij eenvoudig gebleven, normaal gesproken ben ik ook wel van het uitpakken, maar dit is dan ook wel weer eens leuk. Het plaatje moet de aandacht trekken toch? De overige materialen: het papier komt uit het vintage textures blokje van noor!design. Verder heb ik gebruikt: ribbelkarton, stansmal 6002/0379, raffia, label, fotonegatief, moustache (dutch doobadoo), een paperclip, gesso, walnut stain inkt om de randjes aan te zetten. 

Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog! 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen