zaterdag 15 februari 2014

Winter




Op dit kaartje kon ik me weer eens lekker uitleven in mijn favoriete tinten: blauw met wit! 
Tilda is erg leuk op haar schaatsen en de details (het hartje in de mof en de hatjes-oorwarmers) maken de afbeelding eg geschikt om te bewerken met puffy snow. Ook het bontrandje langs de schaatsen heeft een beetje puffysnow.
Verder heb ik de mallen van Go Kreate gebruikt voo de basis van de kaart.
De overige materialen:
- bingokaartjes (Joy)
- tickets (Noo!r)
- ijskristal stans (Noor!)
- ijskristal randstans (Noor!)
- vintage vlinder (Joy)
- spellbinder floral oval (Nestabillities)
- Chinese roos (MD)
- vintage blaadjes (Joy)
- lelie midden (Noor!)
- plakparels, parel, bloemetjes, veertje, lint
Het designpapier is van Maya Design en de afbeelding is gekleurd met copics.

2 opmerkingen:

  1. Nou, ik zie gelijk waarom je gek bent op de combinatie wit met blauw! Echt een super mooie kaart. Prachtige details zitten er op je kaart, vind hem helemaal geweldig!
    Liefs Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marleen,
      Bedankt voor je leuke reactie!
      Blijft leuk om je hobby te deken hè?
      Liefs Renate

      Verwijderen