maandag 27 januari 2014

Time for Magnolia # Christmas/Winter challenge 42

In plaats van een kaart een andere creatie, ook erg leuk om te doen! 
Ik toverde een mdf kerstbal om tot een kerstcreatie.
Voor deze kerstbal heb ik gebruik gemaakt van de volgende materialen:
 
Bo bunny designpapier
Stansen:
- ijspegelrand (Noor!)
- ijskristal (Noor!)
- labeltag (Magnolia)
- hanging hearts (Memory box)
- Franse lelie (Noor!)
- Vintage vlinder (Joy)
- Chinese roos (MD)
Verder gebruikte ik roosjeslint, parels, takjes, bloemetjes, ticket, bingostempel, plakparels, taartkleedje 'hart', lint, kant, houten hartjes en een hartjeshanger.
 
Ik vind het erg leuk om mijn hobby met jullie te delen en ben benieuwd naar reacties.
 

1 opmerking:

  1. hoi hoi ik heb gezien dat je bent geëindigd in de top 3 proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen