maandag 27 januari 2014

Nadia's Challenge #73 Stempel

 
 
 

Liefs van mij ... voor jou!

Voor dit kaartje heb ik de volgende materialen gebruikt:
- designpapier Studio Light
- cardstock
- blauwe stans Noor!
- lelie border Noor!
- French pastry doily (Cheery Lynn)
- Swirl (Magnolia)
- Vintage vlinder (Joy)
- tickets 'liefs' en 'voor jou' (Noor!)
- Chinese roos (MD)
- Nestabillities cirkels
- roosjeslint, kant, bloemetjes, parel en plakpareltjes
Het randje langs de bovenkant van de kaart heb ik van een vriendin gekregen.
De stempel is gekleurd met copics.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart . Maar ik zie geen link naar Nadia's. Gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een mooie kaart Renate.
    Maar wat Gea is waar als je ergens je kaart plaatst moet je wel de bloglink erbij zetten.
    Zoals nu bij Nadia's challenge en erachter zet je bv sketch of wat er gevraagd wordt bij de challenge.
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje! Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.
    Hopelijk tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moest even goed kijken naar de sketch, hij komt er toch wel (vrij) in terug. Mooi geworden. Bedankt voor het meedoen met de challenge van Nadia. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen